در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
اسنوا عنوان پرافتخارترین برند ایرانی را به خود اختصاص داده است. به عقیده مصرفکنندگان لوازم خانگی تولید شده توسط این شرکت، عواملی مانند کیفیت ساخت، هوشمندی و مدرن بودن، باعث شده تا به مشتریان وفادار اسنوا تبدیل شوند. جالب است بدانید که این شرکت ایرانی در ارائه خدمات پس از فروش به استانداردهای بینالمللی نزدیک شده است و اگر در خانه از لوازم خانگی این برند استفاده میکنید، ضروری است تا برای دریافت خدمات پس از فروش اسنوا با نمایندگیهای مجاز آن تماس بگیرید.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات اسنوا در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اگر هنگام خرید لوازم خانگی فقط به قیمت محصولات فکر میکنید، صراحتا باید به شما اعلام کنیم که اشتباه میکنید! چون گران یا ارزان بودن تجهیزات آشپزخانه تضمینی بر این نیست که دستگاه چند سال کار میکند و یا چه زمانی خراب میشود. چه دستگاه ارزان بخرید چه گران چه از یک برند ناشناخته خریداری کنید چه یک برند جهانی، همیشه عوامل متعدد دیگری هم وجود دارند که باعث شوند دستگاه شما زودتر از موعد خراب شوند. این عوامل از افتادن لوازم خانگی طی اثاث کشی و شکستن دستگاهها شروع میشود تا نوسان برق و ریختن ناگهانی آب روی تجهیزات برقی.
بنابراین مهم است که آیا از خدمات پس از فروش اسنوا یا هر برند دیگری برخوردار خواهید شد یا نه. در نتیجه دلایل زیادی وجود دارد که شما از بین انواع برندهای موجود در بازار لوازم خانگی اسنوا را انتخاب کنید، اول اینکه این شرکت ایرانی است و با خرید محصولات آن پول خود را به چرخه تولید باز میگردانید و از علم و مهارت مهندسان و کارگران ایرانی حمایت میکنید، دومین دلیل اینکه محصولات اسنوا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و نکته سوم خدمات گسترده پس از فروش این نام تجاری است. چنانچه ساکن استان البرز هستید و در کرج، هشتگرد، مهدیشهر و … هستید برای دریافت خدمات پس از فروش اسنوا میتوانید از دانش و مهارت تکنسینهای ماد سرویس بهرهمند شوید. با ما تماس بگیرید.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
شاید به نظرتان ساده بیاید، اما نخستین مزیت ارتباط گرفتن با مرکز رسمی و معتبر خدمات پس از فروش اسنوا این است که شما دلتان قرص است که کار را به کاردان سپردهاید. بسیاری از ما وقتی لوازم خانگی منزل خراب میشود باید استرس زیادی به جان بخریم که مبادا دستگاه تعمیر نشود، مبادا قطعات آن در بازار موجود نباشد، مبادا تعمیرکار نتواند متوجه شود دستگاه چه ایرادی دارد. همه این دغدغهها با تماس با نمایندگیهای رسمی مانند ماد سرویس مرتفع میشود. زیرا تعمیرکاران مجموعه ما علاوه بر اینکه در زمینه برق و تعمیر لوازم خانگی تبحر و دانش فنی کافی دارند، با ساز و کار محصولات اسنوا نیز آشنا هستند. بنابراین گام اول و اساسی در تعمیر لوازم خانگی که همانا عیب یابی درست است را محکم برمیدارند.
دیگر مزیت ارتباط گرفتن با ماد سرویس به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش اسنوا این است که اگر دستگاه شما معیوب باشد و نیاز به قطعه داشته باشد، قطعه اصل شرکتی با گارانتی اصالت و تضمین کیفیت با بهترین قیمت بازار در اختیار شما قرار میگیرد. با این تفاسیر دستگاه شما پس از تعمیر مانند روز اول کار خواهد کردو نگرانی بابت تعمیر مجدد آن نخواهید داشت.
و دلیل دیگری که اهمیت ارتباط گرفتن با مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات پس از فروش اسنوا را اثبات میکند این است که محصولات این برند اکثرا هوشمند و مدرن هستند و یک برقکار یا تعمیرکار معمولی قادر به تعمیر و بررسی آن نخواهد بود. بنابراین چه خودتان دستگاه را باز کنید چه به یک ف د آماتور بسپارید، به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از عمر مفید دستگاه را از بین میبرید! برای دریافت خدمات پس از فروش اسنوا از ماد سرویس در استان البرز با ما تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که ال جی و جی پلاس هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.