در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
اگر لوازم خانگی هاردستون در منزل دارید، شما قطعا به خدمات پس از فروش هاردستون احتیاج خواهید داشت. بنابراین ضروری است تا شماره تماس ماد سرویس را در گوشی خود ذخیره نمایید تا چنانچه به سرویس دورهای یا خدمات تعمیر و عیب یابی احتیاج داشتید، نگران نشوید. ما ارائه تخصصیترین خدمات به شما در استان البرز، کرج، هشتگرد، مهرشهر، فردیس و … خواهیم بود.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات ال جی در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
منطقیترین راهحلی که در برابر خرابی دستگاه باید انتخاب کنید، تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و رسمی است که ارائه دهنده خدمات پس از فروش هاردستون باشد، زیرا با این روش به طور قابل ملاحظهای از سطح هزینههای جانبی بعدی کم میکنید. این کاهش سطح هزینه فقط مالی نیست بلکه در بسیاری از موارد بار روانی را هم از دوش مالکان لوازم خانگی برمیدارد.
به نظر شما چند درصد مردم هستند که وقتی با خراب شدن یخچال خود مواجه میشوند استرس را تجربه نمیکنند؟! فارغ از اینکه گوشت و مرغ موجود در فریزر را باید برای چند ساعت متوالی کجا قرار داد که فاسد نشوند، دغدغه تامین مالی نیز وجود دارد. اگر دستگاه خراب شود چگونه باید برای خرید یک دستگاه جدید، سرمایه تامین کرد؟! اما اگر شما از خدمات پس از فروش هاردستون استفاده کنید، کمترین مزیتی که برای شما خواهد داشت این است که مطمئن هستید، از دانش و مهارت تکنسینهایی استفاده میکنید که با چم و خم دستگاه شما آشنا هستند و در کار خود متخصص محسوب میشوند.
البته استفاده از خدمات پس از فروش هاردستون فقط مختص زمانی نیست که لوازم خانگی شما روشن نشوند یا دچار نقص فنی شده باشند، بلکه انجام سرویس دورهای منظم توسط مراکز مجاز میتواند عمر مفید دستگاه شما را به طرز قابل ملاحظهای افزایش دهد.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
دستگاههای برقی به طور متوسط ۱۰ سال عمر میکنند. معمولا پس از یک دهه تکنولوژی دستگاه قدیمی میشود و افراد دلشان میخواهد دستگاه مدرنتری در خانه داشته باشند. اگرچه علم این روزها به سرعت در حال ارتقاست و هر سال فناوریهای جدیدی روی لوازم خانگی تست میشود. با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، مایکروویو، یخچال و سایر لوازم منزل شما این مدت عمر کنند! حتی اگر دستگاه اصلا دچار نقص نشود و خرابی را تجربه نکند، گاهی ممکن است یک کودک لجباز درب مایکروویو را بشکند! حیوان خانگی شما شیطنت کند و تلویزیون را به زمین بیاندازد یا درب یخچال باز بماند و گاز خالی کند. بنابراین در چنین شرایطی هم به خدمات پس از فروش هاردستون احتیاج خواهید داشت. تکنسینهای مراکز مجاز ارایه دهنده این خدمات مانند ماد سرویس میتوانند با حضور در محل زندگی شما و بررسی دستگاه، به سرعت و سهولت آن را عیبیابی کنند. اگر لوازم خانگی شما قطعهای لازم داشته باشد، قطعه اصل و اورجینال شرکتی برای شما تامین خواهد شد و گارانتی اصالت آن نیز در اختیارتان قرار میگیرد. در نتیجه دستگاه مانند قبل شروع به کار خواهد کرد.
این در حالی است که اگر دستگاه را به تعمیرکاران آماتور بسپارید احتمال اینکه تشخیص دقیقی درباره عیب دستگاه دهند بسیار کم است. زیرا آنها با تکنولوژی جدید دستگاهها آشنا نیستند و دانش و مهارت تعمیر این لوازم خانگی فقط در اختیار تکنسینهای آموزش دیده است. از طرفی تعمیرکاران معمولی به قطعات اصل دسترسی ندارند و اگر بتوانند قطعه شرکتی پیدا کنند قیمت آن بسیار گران خواهد بود. در نتیجه دستگاه شما با هزینه گرانتری تعمیر خواهد شد و اصلا بعید نیست که پس از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل نشود. بنابراین به جای امتحان کردن راههای متعدد همانطور که پیشتر نیز گفتیم، منطقیترین راهحل در برابر خرابی دستگاهها استفاده از مراکز مجاز ارایه دهنده خدمات پس از فروش هاردستون است. برای دریافت این خدمات در استان البرز با ماد سرویس تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که ال جی و جی پلاس هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.