در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
در دنیای لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری و تجهیزات آشپزخانه، ال جی بسیار محبوب است. اما به نظر شما علت چیست؟! خب! دلایل زیادی وجود دارد. یکی از مهمترین این دلایل نوآوری بسیار بالای محصولات متنوع از این برند است. این نوآوری، اگرچه مزیت رقابتی آن محسوب میشود، اما از سویی ممکن است این نگرانی را در خریداران به وجود آورد که چنانچه لوازم برقی آنان دچار مشکل، نقص فنی یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، باید چه کنند. خوشبختانه یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید محصولات این برند، خدمات پس از فروش ال جی است که توسط نمایندگیهای مجاز آن ارایه میشود.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات ال جی در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
نخستین دلیل همان مزیت رقابتی این برند است. محصولاتی که همواره از تکنولوژی جلوتر از زمان خویش بهره میبرند را نمیتوانید به تعمیرکاران لوازم خانگی و برقکاران معمولی بسپارید. تکنسینهایی که محصولات ال جی را بررسی و عیب یابی میکنند باید با فناوری روز این محصولات آشنایی داشته باشند و دورههای تئوری و مهارت سنجی عملی را پشت سر گذاشته باشند. دومین دلیل برمیگردد به محبوبیت محصولات ال جی؛ هر آنچه در دنیا محبوب باشد، در اقصی نقاط کره خاکی سودجویان تلاش میکنند تا نسخههای فیک و تقلبی از آن را بسازند. بنابراین اصلا بعید نیست که شما برای دستگاه خود نیاز به قطعهای اصل داشته باشید، اما نتوانید تشخیص دهید کدام قطعه مجاز است و کدام تقلبی. یکی از مهمترین خدمات پس از فروش ال جی همین قطعات باکیفیت و مجاز است که با بهترین قیمت و گارانتی اصالت به مشتریان تقدیم میشود.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
ال جی برندی است که به دلیل ارائه محصولات بر پایه فناوری پیشرفته به مشتریان در سراسر جهان شناخته شده است و یکی از معدود برندهایی است که به کیفیت، قابلیت اطمینان و رضایت مشتری شناخته میشود. مشتری انتظار دارد وقتی محصولی را که یک برند شناخته شده جهانی است، گرانتر از انواع کالاهای دیگر موجود در بازار خریداری میکند، با عیب و نقص فنی کمتری مواجه شود. البته که حق با مشتری است، اما بروز اشکال در سیستم برخی لوازم خانگی و تجهیزات منزل، گاها به علت نوسان برق و سیستم برق کشی ساختمانهاست. گاهی اتفاقات غیر مترقبهای مانند زمین خوردن یا ریختن مایعات روی موتور فعال سبب مشکلات در دستگاه میشوند و گاهی یک ایراد ساده با دستکاری برقکاران غیر متخصص به محصولات ال جی آسیب جبران ناپذیر وارد میکند. به همین سبب باید گفت هرگونه مشکل کوچک یا بزرگ در این محصولات را باید با مرکز خدمات پس از فروش ال جی در میان گذاشت.
شما ممکن است برای سرویس دورهای دستگاه خود به خدمات پس از فروش ال جی احتیاج داشته باشید. گاهی هم دستگاه شما با نقص فنی مواجه میشود. در این صورت تنها کاری که باید بکنید این است که با نمایندگیهای مجازی مانند ماد سرویس تماس بگیرید. پاسخگویان ما درخواست شما را ثبت میکنند، آدرس شما را دریافت میکنند و در اسرع وقت کارشناسان را به محل اعزام میکنند. تکنسینهای مجرب مجموعه پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، نقص موجود را به شما و مجموعه اعلام میکنند. چنانچه دستگاه قابل تعمیر باشد این امر صورت میپذیرد و چنانچه دستگاه شما نیاز به قطعه داشته باشد، قطعه اصل، با بالاترین سطح کیفی و بهترین قیمت بازار برای دستگاه شما در نظر گرفته میشود. صحت دستگاه در نهایت در حضور مشتری ارزیابی شده و به او تحویل داده میشود. خدمات پس از فروش ال جی، تخصصیترین خدمات تعمیر و تعویض قطعات را به شما ارائه خواهد داد. با ما تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که ال جی و جی پلاس هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.