در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
فکرش را بکنید یک شرکت سازنده لوازم خانگی تمام تلاش خود را به کار ببندد تا از طریق تبلیغات و ایجاد تخفیف ویژه شما را به مشتری خود تبدیل کند، اما درست زمانی که دستگاه از کار بیفتد یا دچار نقص شود، هیچ کس از آن شرکت پاسخگوی شما نباشد! چه حالی خواهید داشت؟! مسلما ضمن اینکه عصبی و دلخور خواهید شد، نگران هم هستید، زیرا نمیدانید اگر دستگاه برای همیشه خراب شود چگونه باید برای خرید مجدد هزینه کنید. به همین دلیل خرید تجهیزاتی که مراکز خدمات پس از فروش معتبر دارند، یک اقدام هوشمندانه است. چنانچه لوازم خانگی شما از شرکت ایران رهجو است، برای دریافت خدمات تخصصی نصب و راهاندازی، سرویس دورهای و تعمیر میتوانید روی ماد سرویس حساب کنید. ما ارائه دهنده بهترین خدمات پس از فروش ایران رهجو در استان البرز و شهرهای کرج، فردیس، مهرشهر، هشتگرد و … هستیم. با ما تماس بگیرید.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات ال جی در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
چرا نباید از خدمات پس از فروش استفاده کنیم؟ وقتی شرکت سازنده به عنوان یک مزیت رقابتی تصمیم گرفته است به غیر از هزینهای که برای خرید محصولات آن پرداختهاید، به مدت مشخصی از خدمات رایگان استفاده کنید، چه دلیلی وجود دارد که به جای خدمات رایگان، هزینه کردن را انتخاب کنید؟! استفاده از خدمات پس از فروش ایران رهجو این فرصت را به دارندگان لوازم خانگی این برند میدهد تا به جای نگرانی پس از مشاهده درست عمل نکردن دستگاه یا روشن نشدن تجهیزات برقی، با مراکز مجاز تماس بگیرند و از مهندسان مجرب بخواهند که دستگاه را عیبیابی کنند.
علاوه بر اینکه با این روش شما از هزینه کردن راحت میشوید، خیالتان راحت است افرادی دستگاه شما را بررسی میکنند که دانش فنی و مهارت آنها از سوی شرکت سازنده تایید شده است. حتی اگر خدمات آنها شامل گارانتی نشود، باز هم بهترین افراد برای عیبیابی دستگاه شما هستند، زیرا تعمیرکاران دیگر معمولا دسترسی به قطعات اصل و باکیفیت ندارند، از طرفی با فناوری پیشرفته لوازم خانگی جدید آشنا نیستند، اما تمام تکنسینهای فعال در مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران رهجو به خوبی میدانند که برای هر عیب و ایراد در دستگاه باید چه راهحلی ارائه کنند.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
کوتاهترین پاسخی که باید به این سوال داد این است که عمر مفید دستگاه کم میشود! زیرا تعمیرکاران نمیتوانند به سرعت و سهولت ایراد دستگاه شما را پیدا کنند، در نتیجه ناگزیر هستند تا به اجزای بیشتری از دستگاه ضربه بزنند و شاید در نهایت به صورت تجربی موفق شوند دستگاه را دوباره کار بیاندازند، اما آیا به شما تضمین خدمات ارایه میکنند؟! مسلما نه! اما متخصصان مراکز خدمات پس از فروش ایران رهجو پس از اینکه ایراد دستگاه را تشخیص دادند و آن را مرتفع کردند، به شما ضمانت خدمات خواهند داد، به این معنا که ایراد مرتفع شده است و دستگاه مانند قبل کار خواهد کرد.
مشکل دیگری که بر سر راه تعمیرکاران معمولی وجود دارد دسترسی به قطعات اصل است، شرکت سازنده معمولا لوازم یدکی، تجهیزات و قطعات اصل و اورجینال را به نمایندگیهای رسمی خود واگذار میکند. بنابراین یا قطعه اصل در بازار نیست یا اگر باشد بسیار گران و پرهزینه است. در حالی که متخصصینی که از مراکز خدمات پس از فروش ایران رهجو به سوی محل زندگی شما اعزام میشوند به قطعات اصل دسترسی دارند و گارانتی اصالت قطعات را به سمع و نظر شما خواهند رساند. در نهایت هزینه این تعویض قطعه به شما اطلاع داده خواهد شد و با نظر مثبت شما روی دستگاه نصب میشود. دستگاه در حضور شما تست میشود و چنانچه از عملکرد آن رضایت داشتید، این رضایت را به متخصص و مجموعه ارایهدهنده خدمات اعلام میکنید و سپس فاکتور را پرداخت میکنید. برای دریافت تخصصیترین خدمات پس از فروش ایران رهجو با ماد سرویس تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که ال جی و جی پلاس هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.