در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
همه ما برای آسانتر کردن امور روزمره زندگی خود به لوازم خانگی و تجهیزاتی از برندهای معروف متکی هستیم، اما وقتی آنها خراب میشوند چه اتفاقی میافتد؟ مشخص است که بخش مهمی از زندگی روزمره ما مختل میشود، چه ماشین لباسشویی باشد، چه مایکروویو، تلویزیون، کولر، یخچال یا هر چیز دیگری. بسیاری از ما حتی نمیخواهیم به بروز مشکل برای دستگاهمان فکر کنیم، اما حقیقت این است که همه ما در برههای از زمان طی استفاده از لوازم خود به خدمات پس از فروش جی پلاس، تعمیر و یا تعویض قطعه نیاز خواهیم داشت. در حالی که برخی از خدمات تعمیر ممکن است ساده و ارزان باشند، برخی دیگر میتوانند پیچیده باشند و بسیار برای شما گران تمام شوند، مگر اینکه از نمایندگیهای مجاز و رسمی همان برند، خدمات را دریافت کنید. ما در ماد سرویس در کنار شما هستیم تا خدمات پس از فروش جی پلاس را با بالاترین سطح کیفی، مناسبترین قیمت، در اسرع وقت و توسط کارشناسان مجرب به شما ارایه دهیم. شماره ما را در گوشی همراه خود ذخیره کنید.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات جی پلاس در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
هنگامی که یکی از لوازم برقی شما خراب میشود، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش تعمیر دارد یا باید آن را به طور کامل تعویض کنید. اگر دستگاههای شما برند هستند و عمری کمتر از ده سال دارند، بهتر است به تعمیر آن فکر کنید. برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی خود میتوانید با مراکز ارایه دهنده خدمات پس از فروش جی پلاس تماس بگیرید.
اگر برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش همان برند تماس بگیرید، از مزایای متعددی بهرهمند خواهید شد.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
اول اینکه تکنسینهای نمایندگی با ارائه خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی شما، دستگاههای برقی شما را به جای تعویض، تعمیر میکنند و بدین ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه شما میشوند. در بیشتر موارد، وقتی لوازم خانگی خراب میشود، هزینه میکنید تا دستگاه را تعمیر کنید، اما متاسفانه پس از مدت کوتاهی مجددا دچار نقص خواهد شد. بنابراین شما بخش قابل توجهی از سرمایه خود را بابت تعمیرات گاه به گاه و البته غیر تخصصی پرداختهاید. اما دریافت خدمات پس از فروش جی پلاس یعنی مطمئن باشید که تعمیرکاران مجرب مجموعه ما از قطعات اصلی با کیفیت بالا و روشهای اصولی استفاده میکنند تا دستگاه تعمیر شده شما طوری عملکرد داشته باشد که انگار یک دستگاه نو و جدید خریداری کردهاید. بنابراین دفعه بعد که دستگاههای شما دچار نقص فنی شد، به جای بردن دستگاه نزد برقکار محل یا تعمیرکاران دیگر، با مادسرویس تماس بگیرید تا هم در پول صرفه جویی کنید و هم نگران نباشید که آیا دستگاه درست خواهد شد یا نه.
دوم اینکه برخی لوازم خانگی احتیاج به سرویسهای دورهای دارند. بنابراین منتظر نمانید تا خراب شوند و بعد به سراغ خدمات تعمیر بروید. مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش جی پلاس میتوانند عمر مفید لوازم خانگی شما را افزایش دهند. این کارشناسان میتوانند عملکرد لوازم خانگی شما را بهبود دهند، تا کم مصرفتر شوند، کم صداتر شوند و دیرتر نیاز به تعویض قطعه داشته باشند.
نکته سوم این است که اگر دستگاه شما نیاز به قطعات برای تعمیر داشته باشد، پیدا کردن قطعه اصل با قیمت مناسب در بازار اصلا کار آسانی نیست. اما اگر با مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش جی پلاس مانند ماد سرویس تماس بگیرید، قطعه اصل شرکتی با گارانتی اصالت و قیمت مناسب در دسترس شما قرار خواهد گرفت، تکنسین به محل اعزام میشود و تعمیر دستگاه شما را در محل انجام خواهد داد. بنابراین مطمئن هستید که سلامت دستگاه شما تضمین میشود. با ما تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت برای ارائه خدمات گارانتی می باشد، اما برای برند های ال جی و جی پلاس فقط خدمات پس از فروش و تعمیرات ارائه میدهد
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.