در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
تجهیزات برقی منزل ما ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتند. از نوسان برق گرفته تا پرتاب توپ توسط کودک بازیگوش یکی از میهمانان! برخی دلایل قابل کنترل و پیشگیری است و برخی نه! هر چقدر لوازم برقی گرانتر و از برند معروفتری باشند، سطح نگرانی ما از خراب شدن آن بیشتر خواهد بود. به خصوص اگر این لوازم برقی از برندهای سامسونگ، ال جی، دوو و .. باشند، اهمیت استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ، ال جی و دیگر برندها بیشتر میشود.
در این حالت به جای اینکه روز خود را با یک وسیله برقی دچار مشکل خراب کنید، میتوانید با یک تماس ساده با مراکز مجاز از دانش و مهارت تکنسینهای مجرب استفاده کنید و به دنبال بهترین راهحل برای تعمیر باشید. حتی این متخصصان میتوانند نکاتی را به شما آموزش دهند که از مزایا و عملکرد تجهیزات خود بیشتر استفاده کنید.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات سامسونگ در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اولین فایده استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ این است که مطمئن هستید یک فرد حرفهای و با تجربه لوازم برقی منزل شما را تعمیر میکند. یک تعمیرکار معمولی ممکن است برای کوتاه مدت به حل مشکل دستگاه شما کمک کند، اما چگونه میتوان اعتماد کرد که این مشکل مجددا برای لوازم برقی منزل تکرار نمیشود. وقتی مجددا مشکل تکرار شود، به احتمال زیاد شما دیگر حال و حوصله ندارید که دستگاه را تعمیر کنید، در نتیجه بیخیال دستگاه میشوید و مجبور هستید هزینه کنید و دستگاه جدید بخرید. به همین دلیل بهتر است از یک متخصص آشنا با خدمات پس از فروش سامسونگ کمک بگیرید تا از بروز آسیب بیشتر به وسایل برقی خود جلوگیری کنید.
مزیت بعدی این است که شما در هزینه جانبی صرفهجویی میکنید. یک تعمیرکار معمولی خدماتی بسیار ارزانتر از یک نمایندگی حرفهای به شما ارایه خواهد داد. اما این ارزانتر بودن به این معنی نیست که بهترین راه، مراجعه به یک تعمیرکار آماتور است. این یک راهحل کوتاه مدت است و اگر هوشمندی به خرج دهید باید یک راهحل پایدار بلند مدت پیدا کنید، بهرهگیری از دانش و تخصص تعمیرکاران حرفهای مراکز ارایهدهنده خدمات پس از فروش سامسونگ، یک راهحل منطقی است. زیرا باعث کاهش هزینههای شما در دراز مدت میشود. تعمیر ارزان یک تعمیرکار معمولی ظاهرا برای شما ارزانتر تمام میشود، اما واقعیت این است که باعث میشود خیلی زود چند برابر هزینه کنید و با دستگاهتان خداحافظی کنید. زیرا مشکل ظاهرا حل میشود اما چند ماه دیگر دوباره ظاهر میشود و باید مجددا هزینه کنید.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
و اما سومین مزیت استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ را میتوان اینگونه توضیح داد که وقتی شما متوجه میشوید لوازم برقی منزل کار نمیکنند، آیا وقت دارید دستگاه خود را به تعمیرگاه ببرید؟ آیا این کار روال روزانه شما را مختل نمیکند؟ مسلما وقت شما را خواهد گرفت. در نتیجه ممکن است یک ماشین لباسشویی، غذاساز یا یک مایکروویو خراب، ماهها گوشه آشپزخانه خاک بخورد، اما شما نتوانید از محل کار مرخصی بگیرید تا آن را به تعمیرگاه ببرید و کسی هم نباشد که این کار را برایتان انجام دهد. بنابراین چرا نباید از خدمات مرکزی استفاده کنید که تنها با یک تماس تلفنی، یک متخصص را برای ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ به محل زندگی شما میفرستد؟!. شما به سادگی میتوانید با مراکزی مانند ماد سرویس که نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ را بر عهده دارد، تماس بگیرید، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر حضور تکنسینهای ماهر باشید.
این کارشناسان به سرعت دستگاه را عیبیابی میکنند و نتیجه را به شما و مجموعه اطلاع میدهند. سپس برای تعمیر اقدام میکنند و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، قطعه اصل و شرکتی با گارانتی اصالت و قیمت مناسب روی دستگاه نصب خواهد شد. لوازم برقی شما پس از تعمیر درست مانند قبل کار خواهند کرد و اگر شما از عملکرد کارشناسان رضایت داشته باشید، فاکتور دریافتی را پرداخت میکنید. تست سلامت دستگاه در حضور شما انجام میشود و نیازی به صرف وقت و هزینه ایاب و ذهاب و تحمل ترافیک برای رفتن به تعمیرگاه ندارید. اگر ساکن استان البرز و شهرهای کرج، هشتگرد، مهرشهر، فردیس و … هستید، برای دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ با ماد سرویس تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که سامسونگ هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.