در این بخش بیشترین سوالاتی که کاربران پرسیده اند را با پاسخ متخصصان در اختیار شما خواهیم گذاشت. احتمالا سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده در این بخش وجود دارد، اما اگر نبود، در فرمی که در این صفحه قرار داده ایم میتوانید سوال خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.
در ابتدا تلویزیون در حال راه اندازی سیستم اندروید دستگاه می باشد و همچنین یک روند حذف نویز برای ازبین بردن هرگونه نویزی که ممکن است در مدت روشن بودن دستگاه ظاهر شود، وجود دارد و به این معنا نیست که دستگاه معیوب است. در صورت زمان بر شدن صفحه نمایش تا پنج دقیقه، تلویزیون را از برق کشیده و پس از یک دقیقه مجدد روشن نمایید.
استفاده از وسایل برقی که فرکانس بالایی دارند و یا منابعی که الکترومغناطیس قوی ایجاد می کند باعث بروز این مشکل می شوند. مانند تلفن بی سیم، سشوار، مته برقی… استفاده از این وسایل را در اطراف متوقف کنید.
دستگاه را از برق بکشید و مجدد به پریز وصل کنید. حافظه پنهان بعضی از برنامه ها را پاک کنید. ممکن است به دلیل پر شدن حافظه دستگاه این مشکل ایجاد شود. تنظیمات اولیه را به حالت کارخانه تغییر دهید.
اطمینان حاصل کنید که ورودی USB را به درستی انتخاب کرده اید. صدا و تصویر روی ورودی های مختلف چک شود. تلویزیون را به مدت شصت ثانیه از برق بکشید و مجدد وصل نمایید.