حساب کاربری
Login Register

Lost password ?

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

0
0 سبد خرید
Shopping cart (0)
جمع کل : ۰ تومان

پرداخت

تماس با پشتیبانی
  • صفحه اصلیmenu-item-img
  • فروشگاهmenu-item-img
    • لوازم جانبی
    • ابزار ها
    • قطعات یدکی محصولات
    • فایل دامپ emmctv
    • سیستم های صوتی
      • پایه دیواری (براکت)

      • پایه رومیزی

      • محافظ صفحه نمایش

      • کابل افزایشی USB

      • کابل HDMI

      • محافظ برق

      • محافظ کنترل

      • شلف دیواری

      • پاک کننده LCD

      • کنترل

      • خمیر قلع

      • روزن

      • دمای ذوب

      • بدون سرب

      • با سرب

      • خمیر فلکس

      • شابلون هارد

      • شابلون هارد معمولی

      • شابلون هارد 3D

      • شابلون سی پی یو

      • شابلون سی پی یو معمولی

      • شابلون سی پی یو 3D

    تلویزیون

      • برد اصلی

      • برد پاور

      • برد تیکان

    موبایل

      • برد اصلی

      • برد شارژ

      • تاچ ال‌سی‌دی

      • تلویزیون

      • صوتی

      • موبایل

      • برد اصلی

      • برد پاور

  • خدمات پس از فروشmenu-item-img
    نمایندگی تی سی ال
    خدمات پس از فروش جی پلاس
    خدمات پس از فروش ایکس ویژن
    خدمات پس از فروش هاردستون
    خدمات پس ازفروش هواوی
    خدمات پس از فروش مادیران
    خدمات پس ازفروش اسنوا
  • فایل نرم افزار و نقشهmenu-item-img
  • آموزش تعمیراتmenu-item-img
  • سوالات متداولmenu-item-img
  • پیگیری سفارشmenu-item-img
  • درباره ماmenu-item-img
  • تماس باماmenu-item-img
  • استخدامmenu-item-img
  • صفحه اصلی
  • مناطق تحت پوشش
  • خدمات پس از فروش
    • ال جی
    • جی پلاس
    • ایکس ویژن
    • تی سی ال
    • اسنوا
    • دوو
    • مادیران
    • هاردستون
    • تکنو
    • هواوی
    • ایران رهجو
    • سامسونگ
  • فروشگاه
    • لوازم جانبی
      • پاک کننده ال سی دی
      • پایه دیواری (براکت)
      • پایه رومیزی
      • شلف دیواری
      • کابل
        • hdmi
        • افزایش usb
      • کنترل
      • محافظ برق
      • محافظ صفحه نمایش
      • محافظ کنترل
    • قطعات یدکی محصولات
      • تلویزیون
        • برد اصلی
        • برد پاور
        • برد تیکان
      • موبایل
        • برد اصلی
        • برد شارژ
        • تاچ ال سی دی
    • فایل دامپ emmctv
      • تلویزیون
      • صوتی
      • موبایل
    • سیستم های صوتی
      • برد اصلی
      • برد پاور
  • آموزشگاه مادسرویس
  • سوالات متداول
  • پیگیری سفارش
  • قوانین و مقررات
  • درباره ما
  • تماس باما
  • ثبت شکایت
Facebook Twitter Instagram Youtube Linkedin

خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ

در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره

تجهیزات برقی منزل ما ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتند. از نوسان برق گرفته تا پرتاب توپ توسط کودک بازیگوش یکی از میهمانان! برخی دلایل قابل کنترل و پیشگیری است و برخی نه! هر چقدر لوازم برقی گران‌تر و از برند معروف‌تری باشند، سطح نگرانی ما از خراب شدن آن بیشتر خواهد بود. به خصوص اگر این لوازم برقی از برندهای سامسونگ، ال جی، دوو و .. باشند، اهمیت استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ، ال جی و دیگر برندها بیشتر می‌شود.

در این حالت به جای اینکه روز خود را با یک وسیله برقی دچار مشکل خراب کنید، می‌توانید با یک تماس ساده با مراکز مجاز از دانش و مهارت تکنسین‌های مجرب استفاده کنید و به دنبال بهترین راه‌حل برای تعمیر باشید. حتی این متخصصان می‌توانند نکاتی را به شما آموزش دهند که از مزایا و عملکرد تجهیزات خود بیشتر استفاده کنید.

درباره مادسرویس بیشتر بخوانیم ...
خدمات پس از فروش سامسونگ
تماس با تعمیرکار تخصصی ال جی

با ما در ارتباط باش

شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات سامسونگ در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۶۹۱۳۰۱۳۰۱
۰۲۶۹۱۳۰۲۳۰۲
۰۲۶۹۱۰۱۲۳۴۴
۰۲۶۳۶۵۲۵۴۷۸
۰۲۶۹۱۳۱۵۳۱۵
خدمات تخصصی و حرفه ای

چه خدماتی ارائه میکنیم؟

تعمیر تلویزیون سامسونگ
تعمیر گوشی سامسونگ
تعمیر یخچال سامسونگ
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
ماشین لباسشویی سامسونگ
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ چیست؟

اولین فایده استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ این است که مطمئن هستید یک فرد حرفه‌ای و با تجربه لوازم برقی منزل شما را تعمیر می‌کند. یک تعمیرکار معمولی ممکن است برای کوتاه مدت به حل مشکل دستگاه شما کمک کند، اما چگونه می‌توان اعتماد کرد که این مشکل مجددا برای لوازم برقی منزل تکرار نمی‌شود. وقتی مجددا مشکل تکرار شود، به احتمال زیاد شما دیگر حال و حوصله ندارید که دستگاه را تعمیر کنید، در نتیجه بی‌خیال دستگاه می‌شوید و مجبور هستید هزینه کنید و دستگاه جدید بخرید. به همین دلیل بهتر است از یک متخصص آشنا با خدمات پس از فروش سامسونگ کمک بگیرید تا از بروز آسیب بیشتر به وسایل برقی خود جلوگیری کنید.

مزیت بعدی این است که شما در هزینه جانبی صرفه‌جویی می‌کنید. یک تعمیرکار معمولی خدماتی بسیار ارزان‌تر از یک نمایندگی حرفه‌ای به شما ارایه خواهد داد. اما این ارزان‌تر بودن به این معنی نیست که بهترین راه، مراجعه به یک تعمیرکار آماتور است. این یک راه‌حل کوتاه مدت است و اگر هوشمندی به خرج دهید باید یک راه‌حل پایدار بلند مدت پیدا کنید، بهره‌گیری از دانش و تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای مراکز ارایه‌دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ، یک راه‌حل منطقی است. زیرا باعث کاهش هزینه‌های شما در دراز مدت می‌شود. تعمیر ارزان یک تعمیرکار معمولی ظاهرا برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود، اما واقعیت این است که باعث می‌شود خیلی زود چند برابر هزینه کنید و با دستگاهتان خداحافظی کنید. زیرا مشکل ظاهرا حل می‌شود اما چند ماه دیگر دوباره ظاهر می‌شود و باید مجددا هزینه کنید.

قدم به قدم با مادسرویس

مراحل کار ما به چه صورت است؟

1

تماس با شرکت

در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح می‌دهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.

2

اعزارم تعمیرکار

در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.

3

تامین قطعه مورد نیاز

در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری می‌شود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه می‌شوند.

4

تعمیر و تحویل

و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست می‌گردد.

و اما سومین مزیت استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ را می‌توان اینگونه توضیح داد که وقتی شما متوجه می‌شوید لوازم برقی منزل کار نمی‌کنند، آیا وقت دارید دستگاه خود را به تعمیرگاه ببرید؟ آیا این کار روال روزانه شما را مختل نمی‌کند؟ مسلما وقت شما را خواهد گرفت. در نتیجه ممکن است یک ماشین لباسشویی، غذاساز یا یک مایکروویو خراب، ماه‌ها گوشه آشپزخانه خاک بخورد، اما شما نتوانید از محل کار مرخصی بگیرید تا آن را به تعمیرگاه ببرید و کسی هم نباشد که این کار را برایتان انجام دهد. بنابراین چرا نباید از خدمات مرکزی استفاده کنید که تنها با یک تماس تلفنی، یک متخصص را برای ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ به محل زندگی شما می‌فرستد؟!. شما به سادگی می‌توانید با مراکزی مانند ماد سرویس که نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ را بر عهده دارد، تماس بگیرید، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر حضور تکنسین‌های ماهر باشید.

این کارشناسان به سرعت دستگاه را عیب‌یابی می‌کنند و نتیجه را به شما و مجموعه اطلاع می‌دهند. سپس برای تعمیر اقدام می‌کنند و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، قطعه اصل و شرکتی با گارانتی اصالت و قیمت مناسب روی دستگاه نصب خواهد شد. لوازم برقی شما پس از تعمیر درست مانند قبل کار خواهند کرد و اگر شما از عملکرد کارشناسان رضایت داشته باشید، فاکتور دریافتی را پرداخت می‌کنید. تست سلامت دستگاه در حضور شما انجام می‌شود و نیازی به صرف وقت و هزینه ایاب و ذهاب و تحمل ترافیک برای رفتن به تعمیرگاه ندارید. اگر ساکن استان البرز و شهرهای کرج، هشتگرد، مهرشهر، فردیس و … هستید، برای دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ با ماد سرویس تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

سریع‌تر به جواب برس!

قیمت تعمیر بک لایت تلوزیون چقدر است؟

مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.

آیا شما نمایندگی رسمی سامسونگ هستید؟

بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که سامسونگ هم جزو آنها هستند.

هزینه و حق سرویس میگیرید؟

بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.

تامین قطعه چقدر زمان میبره؟

ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.

به چه مناطقی سرویس میدید؟

سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.

پشتیبانی حرفه ای

۰۲۶۳۶۵۲۵۴۶۹

ایمیل پشتیبانی

info@madservices.ir

ساعت کاری

هر روز هفته ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ پنج شنبه‌ها ۹:۰۰ الی ۱۴:۳۰

آدرس

فردیس، فلکه پنجم بلوار بیات، نرسیده به قریشی مجتمع سام، واحد ۱۳

  • خدمات پس از فروش

    • ال جی

    • جی پلاس

    • سامسونگ

    • دوو

    • اسنوا

    • مادیران

  • خدمات مشتریان

    • پیگیری سفارش

    • سوالات متداول

    • راهنمای خرید

    • ثبت شکایت

    • قوانین و مقررات

    • حریم خصوصی

مجموعه ماد سرویس در سال ١٣٩٠ در کرج شروع به فعالیت نمود این مجموعه در ابتدا در منطقه فردیس ارائه خدمات به مشتریان برند lg در دستور کار خود قرار داد هدف اصلی این مجموعه بر پایه دو محور اصلی بنا شده است ١-ارائه خدمات بر اساس استاندارد جهانی که این استاندارد شامل مدت زمان درانتظار مشتری یا همان. TAT وکیفیت ارائه خدمات MOT ودر آخر شاخص NPS که میزان عملکرد مجموعه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد می‌شود.

  • دسته های محصولات

    • لوازم جانبی

    • ابزار ها

    • قطعات الکترونیک

    • پردازنده موبایل

    • دانلود فایل نرم افزار و نقشه تلویزیون

  • دسترسی به صفحات

    • فروشگاه

    • تماس با ما

    • درباره ما

    • مناطق تحت پوشش

    • مقالات

    • آموزش‌ها

کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری شامل پیگرد قانونی می باشد. | طراحی و توسعه توسط تیم دال

Youtube Telegram Whatsapp Instagram Eaparat
خانه
0 سبد خرید
حساب کاربری
جستجو
تماس