در نمایندگی مجاز مادسرویس با کارشناسان خبره
اصلیترین عاملی که باعث میشود شما در میان برندهای متعدد یکی را انتخاب کنید کدام است؟! قیمت محصولات؟! کیفیت ساخت؟! نام برند؟! کشور سازنده؟! یا خدمات پس از فروش؟! شاید به مورد آخر کمتر از موارد دیگر توجه کنید اما واقعیت این است که در نظر گرفتن خدمات پس از فروش محصولات مادیران، دوو، اسنوا، ال جی و دیگر برندهای مطرح ایرانی یا خارجی به طور قابل توجهی سطح هزینههای بعدی شما را کاهش میدهد. چنانچه در کرج، فردیس، هشتگرد، مهرشهر و به طور کلی استان البرز ساکن هستید و به خدمات پس از فروش لوازم خانگی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی نیاز داشتید، کافی است با ماد سرویس تماس بگیرید تا ضمن ثبت درخواست در سریعترین زمان ممکن کارشناس به محل اعزام شود.
شماره تماس خدمات پس از فروش کلیه محصولات ال جی در غرب تهران، استان البرز، از جمله، شهریار، قدس، ملارد، فردیس، کرج، هشتگرد و .. جهت ارائه خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
هنگام خرید لوازم آشپزخانه و تجهیزات برقی منزل اکثر افراد فقط به قیمت نگاه میکنند، اما افرادی که تفکر اقتصادی دارند، آینده را هم میبینند. به همین دلیل علاوه بر ویژگیهای محصول و قیمت خریدار به لیست خدمات پس از فروش محصولات مادیران هم توجه میکنند.
دلیل این موضوع واضح است. شما چند ساعت در هفته از سشوار استفاده میکنید؟! در بیشترین حالت بین دو تا سه ساعت. اما یخچال، مایکروویو، تلویزیون، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم برقی ضروری خانه شما در هفته چند ساعت روشن میمانند؟! ساعتهای طولانی و متوالی! طبیعی است که این میزان فشار کاری باعث شود گاهی دستگاههای شما دچار نقص فنی شوند، آسیب ببینند و نیازمند سرویس یا حتی تعویض قطعه باشند. در این زمان بهترین راه حل استفاده از خدمات پس از فروش محصولات مادیران از طریق یک نمایندگی معتبر و مجاز مانند ماد سرویس است. زیرا در اسرع وقت کارشناسان خود را به محل اعزام میکند و در کوتاهترین زمان ممکن دستگاه را عیب یابی خواهند کرد. با این حساب دیگر دلهره ندارید که آیا دستگاه تعمیر خواهد شد یا نه، اگر دستگاه شما زیر ۱۰ سال عمر داشته باشد، به احتمال زیاد تعمیر خواهد شد و تکنسین در ارایه خدمات پس از فروش محصولات مادیران ذرهای کوتاهی نخواهد کرد. ضمنا اگر به قطعهای نیاز باشد، قطعه اصل و شرکتی با ضمانت نامه اصالت و بهترین قیمت با اجازه شما روی دستگاه نصب میشود تا مانند روز اول کار کند.
در مرحله اول شما با شرکت ماد سرویس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را به کارشنناسان این مجموعه شرح میدهید و . کارشناسان ما با رویی باز شمارا برای ارائه خدمات راهنمایی خواهند کرد.
در مرحله دوم شرکت در اسرع وقت یک تعمیرکار متخصص متناسب با خدامات مورد نیاز شما را به محل اعزام میکند. تا با مشاهده دستگاه شما عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما و مجموعه ما اعلام کند.
در مرحله سوم پس از کارشناسی و عیب یابی محصول، اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز محصول مشتری میشود، قطعات به صورت شرکتی از نماینده پس از فروش شرکت مد نظر تهیه میشوند.
و در مرحله آخر محصول مشتری پس از تعمیر یا تعویض قطعه تست های کارشناس را پشت سر گذاشته و در تاریخی معین با احترام کامل تحویل میشتری میگردد و محصول در حضور مشتری نیز تست میگردد.
خدمات پس از فروش محصولات مادیران که توسط مجموعه ما ارائه میشود، طیف گستردهای از خدمات را در بر میگیرد. از نصب و راهاندازی لوازم برقی، تا انجام سرویسهای دورهای، عیبیابی دستگاه، انجام تعمیرات تخصصی و تعویض قطعه. استفاده از خدمات تخصصی همیشه راهی موثر برای کاهش هزینههاست، زیرا یک تعمیر کار آماتور در بهترین حالت اگر موفق شود دستگاه شما را تعمیر کند، احتمالا از یک قطعه بیکیفیت و ارزان روی دستگاه استفاده کرده است که به زودی به دیگر اجزای لوازم خانگی شما آسیب خواهد زد و مجبور هستید در نهایت قید دستگاه را بزنید و به خرید یک دستگاه جدید فکر کنید.
اما کارشناسان مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات مادیران طی انجام سرویس دورهای میتوانند نکات ارزشمند و کاربردی از جمله چک کردن سلامت دستگاه، کنترل از راه دور و یا تجزیه و تحلیل عملکرد دستگاه را برای جلوگیری از خرابی و نقص احتمالی به شما ارائه دهند.
چنانچه درخواست خود را برای دریافت خدمات پس از فروش محصولات مادیران در تماس با ماد سرویس ثبت نمایید، کارشناسان ما برای عیبیابی و تشخیص در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام میشوند و گزارش کامل نقص پیش آمده را به شما و مجموعه اطلاع خواهند داد. تعمیرات تخصصی انجام و اگر دستگاه به قطعه اصل احتیاج داشته باشد با تایید شما این قطعه تهیه و روی دستگاه تعبیه میشود. پس از تایید سلامت دستگاه و صحت عملکرد، فاکتور در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. با ما تماس بگیرید.
مشتری عزیز، قیمت گذاری تعمیرات تا قبل از مشاهده محصول غیر ممکن بوده، ابتدا باید محصول رو بررسی و سپس قیمت گذاری کرد.
بله، ماد سرویس نماینده رسمی بیش از ۱۵ شرکت معتبر در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی هستیم که ال جی و جی پلاس هم جزو آنها هستند.
بله، هزینه سرویس طبق تعرفه مشخص دریافت می شود که مسافت یکی از مهمترین فاکتور های محاسبه آن است.
ما به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش در غرب تهران دارای انبار مجهزی از قطعات و لوازم مصرفی نمایندگان خود هستیم اما اگر قطعه مورد نیاز در انبار موجود نبود درخواست بصورت آنی از سمت ماد سرویس به شرکت تامین کننده ارسال شده و منتظر ارسال قطعه از سمت تامین کننده خواهیم ماند.
سرویس دهی خدمات ماد سرویس به محله شهرستان های تهران از جمله، شهریار، قدس، ملارد، اندیشه، ملارد و شهر کرج، هشتگرد، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و … انجام می شوند.